Regulamin Świadczenia Usług W Ramach Serwisu Internetowego
1. Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa zasady korzystania z serwisu
internetowego znajdującego się pod adresem URL http://autolupa24.pl, zwanego dalej
„Serwisem”.
2. Serwis prowadzony jest przez Fundację Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości z
siedzibą: 00-672 Warszawa, ul. Piękna 68, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402,
posiadającą NIP 524-24-95-143, w ramach Startupu autolupa24.pl prowadzonego przez
Adama Fica w ramach Programu AIP, zwaną dalej „Administratorem” lub „Usługodawcą”.
3. Adres Serwisu i dane kontaktowe: adres internetowy: autolupa24.pl e-mail –
autolupa24@gmail.com , telefon 533 533 333 .adres korespondencyjny – ul. Armii
Krajowej 6/19 , 30-150 Kraków ,
4. Do korzystania z Serwisu oraz usług oferowanych za jego pośrednictwem uprawnione są
jedynie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne
oraz jednostki organizacyjne o których mowa w art. 331 Kodeksu cywilnego.
5. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Serwisu powinna zapoznać się z jego
Regulaminem.
6. Dokonywanie zamówień w Serwisie wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego
konta poczty elektronicznej email.
§ 2. Rodzaje i zakres usług świadczonych na Serwisie
1. Za pośrednictwem Serwisu oferowane są na odległość za pomocą sieci Internet usługi
polegające na:
a) Pakiet podstawowy – poszukiwaniu informacji – m.in. o samochodzie i sprzedawcy.
Wynikiem poszukiwań jest subiektywna opinia o samochodzie, zawierająca w
szczególności informacje weryfikujące stan faktyczny samochodu w stosunku do
informacji udostępnionych przez sprzedającego jak również informacje o opcjach
wyposażenia pojazdu, znanych przeglądach, przebiegach, danych producenta,
historiach sprawdzeń VIN, obecności w wybranych bazach pojazdów skradzionych
lub informacja o niedostępności danych na ten temat;
b) Pakiet standardowy lub pakiet premium – oględziny samochodów – usługodawca
oferuje sporządzenie raportu o stanie danego samochodu (sprawdzenie auta na
zamówienie), zawierającego informacje: z kontroli zewnętrznej karoserii pojazdu,
kontroli wnętrza pojazdu, kontroli komory silnika i bagażnika, jazdy testowej,
fotogalerii kontrolowanych elementów pojazd, które w subiektywnej ocenie były
istotne;
2. Szczegółowy zakres każdej z powyższych Usług wraz z cennikiem ich dotyczących,
określony jest w materiałach zamieszczonych na Serwisie.
1. Klient poprzez wypełnienie formularza zakupu i zaznaczenie okienka przy stosownym
oświadczeniu wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z
Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926
ze zm.) przez Administratora w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego
Regulaminu i świadczonych na jego podstawie usług.
2. Administratorem Danych osobowych jest Fundacja Akademickie Inkubatory
Przedsiębiorczości z siedzibą: 00-672 Warszawa, ul. Piękna 68, wpisana do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.
St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod
numerem KRS 0000199402, posiadającymi NIP 524-24-95-143.
3. Administrator Danych powierzył przetwarzanie danych osobowych Adamowi Fic dane
kontaktowe: autolupa24@gmail.com .Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez
Klienta dobrowolnie. Dane przetwarzane są w celu niezbędnym do wykonania postanowień
niniejszego Regulaminu, a w szczególności w celu:
a) zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
b) wystawienia dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy świadczenia usług,
c) zaksięgowania zawartej umowy w informatycznym systemie księgowym Serwisu przez okres
wymagany przepisami prawa oraz przechowania danych osobowych w informatycznym
systemie księgowym dla zapewnienia historii umów zawieranych przez Serwis,
d) przechowania danych osobowych Klienta w bazie Klientów,
e) przekazania danych swoim podwykonawcom.
4. Za dodatkową zgodą udzieloną przez Klienta, zgromadzone dane osobowe mogą być
również wykorzystywane w celach promocyjnych i marketingowych, w tym w szczególności
w celu przedstawiania Klientowi oferty handlowej Serwisu oraz innych informacji
marketingowych związanych ze Serwisem.
5. W przypadku subskrypcji newslettera oraz wyrażenia zgody na jego otrzymywanie w
procesie rejestracji lub składania zamówienia (wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji
handlowej droga elektroniczną), konieczne jest jedynie podanie w tym celu adresu e-mail, na
który przesyłane będą informacje handlowe od Administratora. Z przesyłania takich
informacji Klient może w każdej chwili zrezygnować, logując się na swoje konto w Serwisie
lub klikając link anulujący subskrypcję znajdujący się w stopce każdego newslettera.
6. Klient w każdej chwili ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do
ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia;
7. Administrator informuje, iż Klient nie ma obowiązku podania swoich danych osobowych,
jednakże odmowa ich podania uniemożliwi prawidłowe wykonanie wobec Klienta usług
określonych w Regulaminie oraz świadczeń wynikających z umowy zawieranej miedzy
Serwisem a Klientem.
8. Zgromadzone dane podlegają starannej ochronie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Administrator dokłada wszelkich starań, aby przechowywanym danym zapewnić właściwy
stopień bezpieczeństwa.
9. W Serwisie wykorzystane są pliki typu cookies. Podczas odwiedzin przez Klienta serwisu
Serwisu, system Serwisu wysyła do komputera Klienta co najmniej jeden plik Cookies, w celu
jednoznacznego zidentyfikowania przeglądarki. Serwer serwisu automatycznie rejestruje
informacje przesyłane przez przeglądarkę Klienta w czasie wyświetlania witryn. Dzienniki
serwera mogą zawierać informacje takie jak żądanie sieciowe, adres IP, typ i język
przeglądarki, data i godzina przesłania żądania. Te informacje pozwalają podnosić jakość
naszych usług dzięki identyfikowaniu i przechowywaniu preferencji Klientów oraz śledzeniu
trendów, takich jak na przykład sposoby w jakich przeszukiwana jest nasza strona. Klient
może zabronić odbierania plików cookies, przez co pozostanie anonimowy, aczkolwiek nie
zezwalając na rejestrację plików cookies, Serwis nie będzie mógł zidentyfikować Klienta ani
jego preferencji. Szczegółowe informacje na temat Cookies zawarte zostały w Polityce
Cookies dostępnej w zakładce Cookies.
10. Serwis informuje Klientów, iż oferowane usługi za pośrednictwem Serwisu świadczone są za
pośrednictwem publicznej sieci Internet. W związku z powyższym Serwis zwraca uwagę
Klientów na to, iż korzystanie z usług Serwisu może wiązać się z ryzykiem związanym z
ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych za pośrednictwem sieci Internet
pomiędzy Serwisem a Klientem.
11. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Serwis
drugiej stronie treści zawieranej umowy:
a) Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez
przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy o świadczenie usług.
b) Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy świadczenia usług
następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub
przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zamówienia.
c) Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie
teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.
1. W celu prawidłowego i niezakłóconego korzystania z Serwisu oraz świadczenia usług na rzecz
Klienta, stacja/ urządzenie końcowe Klienta winna spełniać poniższe minimalne wymagania
techniczne:
a) aktywne łącze internetowe,
b) dostęp do konta poczty e-mail,
c) włączona akceptacja plików cookies oraz Skryptów Java
2. Serwis nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.
3. Instalacja oprogramowania o którym mowa w ustępie 1 i 2 jest przedmiotem oddzielnej
umowy licencyjnej pomiędzy Klientem a licencjodawcą.
1. Informacje podane na stronach internetowych Serwisu, w tym informacje o oferowanych
usługach, a w szczególności ich opisy oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w
rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. Serwis, przed dokonaniem potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące
informacje:
a. dokładny opisu danej usługi i jej przeznaczenie bądź zastosowanie;
b. łączną cenę zamówionych usług wraz z podatkami,
c. dotyczące sposobu i terminu zapłaty
d. dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę.
e. dotyczące braku prawa konsumenta do odstąpienia od umowy, w okolicznościach wykonania
całości usługi za zgodą konsumenta w okresie przed upływem terminu prawa do odstąpienia
(gdy wybrany przez konsumenta termin wykonania usługi przypada w danym okresie).
3. Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Serwisie
4. Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie Serwisu
pod linkiem dostępnego po naciśnięciu przycisku –„ zamów” obok opisu danej usługi w
którym Klient podaje następujące dane:
a) Imię i nazwisko lub nazwa firmy
b) Adres email
c) Numer telefonu
d) Link do ogłoszenia, w którym znajduje się pojazd do sprawdzenia.
e) Informacja skąd o nas się dowiedział
5. Kient składa zamówienie po zapoznaniu się z informacjami określonymi w treści Regulaminu
Serwisu oraz informacjami wskazanymi w ust. 2, które zostaną wyświetlone w postaci
elektronicznej w ostatnim etapie wypełniania elektronicznego formularza poprzedzającym
wyrażenie woli związania się umową poprzez kliknięcia przycisku „dokonaj płatności”. Po
przeczytaniu zgromadzonych informacji określonych dla danego zamówienia Klienta, a także
zaznaczeniu okienka przy stosownym oświadczeniu o żądaniu i wyrażeniu zgody na
rozpoczęcie wykonywania zamawianej usługi w okresie przed upływem terminu na
odstąpienie od umowy, (jeżeli wybrany przez Klienta termin wykonania usługi przypada w
okresie 14 dni od daty zawarcia umowy), Klient wyraża wolę związania umową poprzez
naciśnięcie przycisku „dokonaj płatności”
6. Wszystkie ceny podawane na stronach Serwisu są w złotych polskich i zawierają podatek
VAT.
7. Serwis zobowiązuje się do rzetelnego świadczenia oferowanych usług.
8. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po potwierdzeniu przez Serwis przyjęcia
zamówienia złożonego przez Klienta.
a) potwierdzenie przyjęcia zamówienia przesyłane jest automatycznie po złożeniu zamówienia
przez Klienta;
b) Serwis może wstrzymać przyjęcie zamówienia w sytuacji podjęcia wątpliwości co do
prawdziwości bądź rzetelności wskazanych przez Klienta danych w formularzu
rejestracyjnym. W takim przypadku Serwis niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu
wyjaśnienia przedmiotowych wątpliwości.
9. Klient i Serwis związani są ceną usługi obowiązującą w chwili złożenia na niego zamówienia.
10. W Serwisie honorowane są następujące sposoby płatności:
b) zwykły przelew,
c) system płatności elektronicznych dotpay. Termin na wykonanie płatności wynosi 4dni
robocze
11. Umowę uznaje się za zawartą z chwilą dokonania wpłaty przez Klienta, po uprzednim
otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
12. Wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia Serwis wysyła Klientowi formularz
informacyjny (pouczenie o odstąpieniu od umowy) oraz formularz o odstąpieniu od umowy –
formularze stanowią załącznik nr 1 i 2 do niniejszego Regulaminu.
13. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT. Klient zobowiązany jest do podania pełnych
danych niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury VAT:
a) Imię i nazwisko/firmę,
b) Adres zamieszkania/siedziby,
c) Numer NIP (w przypadku firm), numer PESEL (osoby fizyczne),
d) Numer zamówienia,
e) Adres korespondencyjny
Każdy rejestrujący się i/lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na
podany przez siebie adres email informacji związanych z przebiegiem transakcji,
zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie.
14. Inne informacje dotyczące działania Serwisu, a także zawierające informację handlową o
nowych produktach lub usługach Serwisu, o promocjach Serwisu oraz promujących produkty
partnerów Administratora przesyłane będą tylko tym Klientom, którzy wyrazili na to zgodę.
1. Wstępna weryfikacja informacji
a) Usługa wstępnej weryfikacji informacji obejmuje rozmowę telefoniczną ze
b) Usługodawca nie odpowiada za zawartość danych w raportach VIN oraz nie
c) Usługodawca przystępuje do wykonania Usługi niezwłocznie po zaksięgowaniu
sprzedający samochód, w której zadawane są pytania z przygotowanej wcześniej
listy. Pytania są bezpośrednio związane z pojazdem, jego pochodzeniem, znaną
dotychczasową historią, dodatkowym wyposażeniem, formą zakupu, numerem VIN.
współpracuje z zagranicznymi dostawcami raportów VIN,
płatności od Klienta.
2. Oględziny samochodu (bez warsztatu)
1) Usługa oględzin samochodu obejmuje sprawdzenia pojazdu, polegające na sprawdzeniu
wpisów w bazach VIN, tj. rozkodowaniu numeru i sprawdzeniu numeru VIN w bazach danych
pojazdów skradzionych, oraz faktycznym dokonaniu oględzin pojazdu wskazanego przez
Klienta, to jest:
a) Szczegółowa dokumentacja fotograficzna (kilkadziesiąt zdjęć w zależności od pakietu)
wykonana w dobrej jakości;
b) Sprawdzenie dokumentacji pojazdu- książka serwisowa, dowód rejestracyjny itp.,
d) Sprawdzenie powłoki lakierniczej i ocena wypadkowości,
e) Sprawdzenie zużycia elementów użytkowych
f) Kontrola wyposażenia i sprawności( klimatyzacja, elementy szyby, lusterka, centralne
zamki itp.).
2) Usługodawca wykonuje usługę oględzin także za pomocą swoich Partnerów świadczących
Usługi z zachowaniem spójnego standardu jakości.
3) Zamawiając Usługę, Klient zobowiązany jest przekazać Usługodawcy kompletne i
prawdziwe dane dotyczące istniejącego w rzeczywistości samochodu, którego zamawiana
Usługa ma dotyczyć, oraz uzgodnić z osobą sprzedającą lub właścicielem dostępność pojazdu
w celu wykonania Usługi albo zwrócić się do Usługodawcy o poczynienie tych uzgodnień ze
sprzedającym/właścicielem.
4) Usługodawca przystępuje do realizacji Usługi w dniu zaksięgowania płatności za Usługę.
Jeśli płatność za usługę została dokonana po godz. 17.00 w tygodniu roboczym
(poniedziałek-piątek), w sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, Usługodawca przystąpi
do wykonania Usługi w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu, w którym
zaksięgowano płatność za daną Usługę.
5) Za rozpoczęcie realizacji Usługi uznaje się dokonanie pierwszych czynności zmierzających
do realizacji Zamówienia. Przez czynności rozumie się przede wszystkim rozmowę
telefoniczną lub wiadomość e-mail, której celem jest ustalenie terminu oględzin samochodu.
6) Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby raport z wykonania Usługi przekazany został
Klientowi w terminie od 24 do 48 godzin od daty rozpoczęcia realizacji Usługi, pod
warunkiem możliwości umówienia się na oględziny pojazdu z osobą sprzedającą pojazd lub
właścicielem. Do terminu realizacji Usługi nie wlicza się sobót ani dni ustawowo wolnych od
pracy.
7) W przypadku, gdy termin przekazania Raportu z realizacji usługi przypadłby w sobotę lub
dzień ustawowo wolny od pracy, wówczas termin realizacji Usługi ulega przesunięciu na
pierwszy dzień roboczy.
8) Jeśli wykonanie Usługi nie będzie możliwe w czasie pozwalającym na dostarczenie raportu
w ciągu 48 godzin od daty dokonania płatności, przy uwzględnieniu zastrzeżeń wskazanych w
ustępach poprzedzających, w szczególności na skutek braku kontaktu ze
sprzedawcą/właścicielem lub niemożności dokonania oględzin pojazdu w tym terminie z
przyczyn leżących po stronie sprzedawcy/właściciela, Usługodawca niezwłocznie zawiadomi
o powyższym Klienta i wskaże jednocześnie termin wykonania tej Usługi.
3. Dostarczenie raportu
1) Sprawozdanie z wykonania Usługi przekazywane jest Klientowi w postaci Raportu w
formie elektronicznej. Raport w postaci linku przesyłany jest na adres e-mail Klienta podany
w formularzu zamówienia. Usługodawca przesyła Klientowi Raport w terminie 24h lub do
48h od dnia zaksięgowania płatności za Usługę.
4. Postanowienia ogólne
1) Klientowi przysługuje zwrot zapłaty za Usługę pomniejszony o poniesione przez
Usługodawcę koszty związane z obsługą Zamówienia, w przypadku gdy:
a) Klient zlecił Usługodawcy wykonanie oględzin pojazdu, który w rzeczywistości nie istnieje;
b) pojazd, który miał być przedmiotem Usługi w rzeczywistości nie jest dostępny w celu
wykonania Usługi;
c) osoba sprzedająca lub właściciel pojazdu nie wyraża zgody na wykonanie Usługi.
2) W razie nieuzgodnienia przez Klienta ze sprzedającym/właścicielem terminu możliwości
dokonania oględzin samochodu lub terminu wykonania przeglądu samochodu, albo w
przypadku uniemożliwienia wykonania Usługi przez sprzedającego/właściciela wskazanego
samochodu, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub niepełne
wykonanie zamówionej Usługi. W razie niemożności wykonania Usługi w związku z
wystąpieniem ww. okoliczności, Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony o zaistniałej
sytuacji i występujących przeszkodach w realizacji Usługi. Wówczas Usługodawca dokona
zwrotu płatności za Usługę, pomniejszając wpłatę o poniesione koszty związane z obsługą
Zamówienia.
3) W przypadku, o którym mowa powyżej w ust. 1 i 2, Usługodawca powiadamia Klienta
wiadomością e-mail o wysokości i zestawieniu tych kosztów. Usługodawca zwraca należną
kwotę w terminie 14 dni od momentu otrzymania od Klienta danych do przelewu zwrotnego.
Klientowi przysługuje reklamacja na zasadach ogólnych.
1. Usługodawca przechowuje Raporty, które sporządził w ramach realizacji Usług, w swoim
systemie informatycznym przez 1 miesiąc od chwili ich sporządzenia.
2. Klient może korzystać z Raportu o przedmiocie badać w okresie określonym w ustępie
poprzednim. Po tym terminie dostęp do tych danych wygasa.
1. Raport o stanie samochodu przygotowywany przez Usługodawcę jest wykonywany z
najwyższą starannością. Raport o stanie samochodu stanowi profesjonalnie przygotowaną
subiektywną opinią o stanie samochodu.
2. Raport o stanie samochodu nie może być traktowany jako wytyczne dla sprzedającego lub
kupującego pojazd, ani też jako zachęta do kupna lub odmowy zakupu. Raport z oględzin czy
przeglądu samochodu nie stanowi gwarancji na sprawdzany samochód. Raport stwierdza
jakie czynności sprawdzające samochód zostały przeprowadzone i jaki jest ich rezultat.
Ostateczną decyzję co do zakupu danego samochodu podejmuje Klient, po osobistym
dokonaniu oględzin samochodu.
3. Raport o przedmiocie badań nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Klienta
wobec Usługodawcy dotyczących sprawdzanego pojazdu, w szczególności w zakresie
niezgodności danego samochodu z umową sprzedaży. Za wady samochodu, w tym z tytułu
rękojmi, odpowiedzialność ponosi sprzedawca. Usługodawca nie udziela ponadto żadnych
gwarancji lub rękojmi dotyczących sprawdzanego pojazdu.
4. Usługodawca dokłada wszelkich starań, by dane zawarte w raporcie były jak najbardziej
rzetelnym i zgodnym ze stanem faktycznym opisem stanu samochodu w momencie
dokonywania oględzin, korzystając z dostępnych mu podczas wykonywania Usługi narzędzi.
Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za celowe, skuteczne zatajenie wad samochodu
przez osobę sprzedającą lub właściciela, lub za usterki i wady, które zostaną ujawnione po
dacie i godzinie dokonania oględzin.
5. Raport o stanie samochodu lub informacja o niedostępności danych zawierają datę i
godzinę sporządzenia. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za to, że stan samochodu
w raporcie lub informacji różnią się od stanu faktycznego po dacie i godzinie wskazanej w
raporcie lub informacji.
1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w sprawach związanych z usługami
świadczonym drogą elektroniczną przez Serwis na rzecz Klienta.
2. Reklamację można składać drogą elektroniczną na adres mailowy Serwis
autolupa24@gmail.com, lub drogą listu poleconego na adres ul. Armii Krajowej 6/19,
30-150 Kraków , wpisując w temacie wiadomości „Reklamacja”.
3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko, przedmiot reklamacji, dane
identyfikujące reklamowaną usługę (np. numer zamówienia, datę transakcji itp.) oraz
okoliczności uzasadniające reklamację.
4. Reklamacje będą rozpatrzone w terminie do 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia. O
swojej decyzji zapadłej w wyniku rozpatrzenia reklamacji Serwis zawiadomi Klienta za
pośrednictwem tej samej metody, za którą Klient zgłosił reklamację oraz również na
adres e-mail podany w reklamacji.
2. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient
będący konsumentem ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez
podania przyczyny w terminie czternastu dni od zawarcia umowy. Do zachowania
czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie
oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Korzystanie z przedmiotowego formularza
jest fakultatywne.
3. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na
odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźna zgoda
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić́ ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić́ dopiero po upływie
30 dni i których wartość́ zależy od wahań́ na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma
kontroli;
h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu
dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne
usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż̇ części
zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy
przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
i) w której przedmiotem świadczenia są̨ nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem
umowy o prenumeratę̨;
j) zawartej w drodze aukcji publicznej;
k) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,
przewozu rzeczy, najmu samo- chodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,
wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono
dzień́ lub okres świadczenia usługi;
l) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźna zgoda konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę̨ o utracie
prawa odstąpienia od umowy.
3. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane
od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w
którym Serwis został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od
umowy z Serwisem.
4. Zwrotu płatności Serwis dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla
niego z żadnymi kosztami.
§ 11. Postanowienia końcowe i opis możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać
jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na
mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień
niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa
polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz.
U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks
cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
3. Informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady
dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których
zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji
Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej- możliwość zwrócenia
się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między
Klientem a Serwisem;
powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społecznea, do której zadań
statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym
numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów
Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl
Załączniki do Regulaminu
A. INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy na
świadczenie usług przez Serwis.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować osobę
odpowiedzialną za wykonanie czynności odstąpienia od umowy:
Adam Fic zamieszkały: ul. Armii Krajowej 6/19 , 30-150 Kraków, działającą w ramach
Startupu Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
(Informujemy, iż oświadczenie może zostać przesłane na przykład pocztą, faksem lub pocztą
elektroniczną).
4. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to
obowiązkowe.
5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informacje
dotycząca wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy.
6. Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od
Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w
którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od
niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba ze wyraźnie
zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo
żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
B. FORMULARZ ODSTAPIENIA OD UMOWY
Informujemy, iż formularz ten należy wypełnić́ i odesłać́ tylko w przypadku chęci odstąpienia
od umowy. Korzystanie z formularza jest fakultatywne.
Adresat: Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości z siedzibą: 00-672 Warszawa,
ul. Piękna 68, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadającą
NIP 524-24-95-143, SERWIS autolupa24.pl ADRES DO KONTAKTU ul. Armii Krajowej 6/19,
30-150 Kraków adres internetowy – autolupa24.pl e-mail – autolupa24@gmail.com , telefon
533 533 333 – działający w ramach StartUp-u Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości
Ja/My(*) niniejszym informuje/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło
polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.